Wednesday, November 9, 2011

permulaan kisah ku

aku, yang sering digelar "ebby".. 17 tahun (2011) . .  ini blogger aku.. kisah ku, aktiviti ku, kenangan ku dan banyak lagi lah rasa nyer kan "semua tentang aku". . . perlu ke aku cerita tentang aku yang tak berapa best ni.. hahaha,
sikit-sikit boleh lah gak kan. . EAH, suka hati aku lah. kan blog aku.. hehe
ini kisah ku, . .
    aku hanya seorang perempuan yang tak memiliki sifat yang cukup sempurna., yang selalu buat kesilapan, dan banyak keburukan. .  aku tak nak lah puji diri sendiri, aku memang tak sebaik kau orang , tapi memang ada juga sikap baik dalam diri ni.. hehe,
 aku anak sulung dari 2 beradik, memiliki ibu, & ayah. . alhamdulillah keluarga masih lengkap, aku harap selamanya akan sebegini. . bahagia tu tak lah. . mesty ada marah, sakit hati, kecewa dan macam-macam lah. .
  aku memiliki seorang sahabat yang setia dengan aku, dalam keadaan susah dan senang kami akan hadapi masalah dan kongsi kegembiraan bersama, . hati rasa gembira apabila ada yang peduli dan sayang...
 keluarga dan sahabat adalah yang utama dalam hidup ku. .  tak lengkap lah hari-hari ku tanpa mereka di sisi. . hanya mereka yang mampu memberi semangat, sokongan dan kegembiraan. .
ini permulaan kisah ku di blogger ini, . . 

No comments:

Post a Comment